Slide Oplossingen Wij helpen je met finance

De missie van AdCore is om een duurzame partner te zijn voor zelfstandigen, KMO’s en andere organisaties.

Wij willen u ontzorgen van taken die niet aan de kern van uw zaak liggen, of die niet aangepakt worden wegens tijdsgebrek, zodat u uw kostbare tijd kan besteden aan wat voor u écht telt, zij het uw diensten, producten, klanten of medewerkers.

Zo ligt uw focus op groei en ontwikkeling van uw bedrijf.

Support op maat
Projecten

Slide Oplossingen Wij helpen je met finance

De missie van AdCore is om een duurzame partner te zijn voor zelfstandigen, KMO’s en andere organisaties.

Wij willen u ontzorgen van taken die niet aan de kern van uw zaak liggen, of die niet aangepakt worden wegens tijdsgebrek, zodat u uw kostbare tijd kan besteden aan wat voor u écht telt, zij het uw diensten, producten, klanten of medewerkers.

Zo ligt uw focus op groei en ontwikkeling van uw bedrijf.

Support op maat
Projecten

Support op maat

Wij staan u met raad en daad bij  in onderstaande domeinen, ad-hoc, op korte termijn of voor langere tijd, ter plaatse of vanop afstand, naargelang uw noden.

  • Budgetteren
  • Forecasten
  • Rapporteren
  • Debiteurenbeheer
  • Efficiënter opmaken van offertes en facturen
  • Virtueel of ter plaatse
  • Behandeling van telefoon, briefwisseling, e-mail, …
  • Agendabeheer
  • Planningen opmaken
  • Offertes
  • Opmaak, verzenden en opvolgen van uitgaande facturen
  • Uitvoeren van betalingen
  • Opstellen van verslagen
  • Opmaken, nalezen, corrigeren, verzenden van brieven, e-mails, …
  • Organisatie van vergaderingen
  • Analyse van bedrijfsprocessen, operationele en financiële gegevens
  • Opstellen, verwerken en analyseren van enquêtes
  • Training
  • Opmaak en beheer van tools in Office of andere softwarepakketten
  • Financiële, operationele, commerciële rapporteringstools en templates
  • Excel-files, tabellen, grafieken die uw vragen beantwoorden en uw werking efficiënter maken
  • Operationele, personeels- en andere procedures opmaken
  • Database-beheer
  • Loonadministratie
  • Contracten opstellen
  • Administratieve afhandeling bij in- of uitdiensttredingen personeel
  • Contacten met sociaal secretariaat, leverancier van maaltijdcheques, preventiedienst, …
  • Uitschrijven en plaatsen van vacatures en/of personeelsadvertenties
  • Ondersteuning bij recrutering
  • Personeels- en verloningsbeleid
  • Controleren, herwerken, up-to-date houden arbeidsreglement
  • Opstellen van functieomschrijvingen
  • Uurroosterplanning, rekening houdend met geldende regelgeving
  • Regelingen rond locaties, catering, sprekers, entertainment, promotiemateriaal bij bedrijfs- of personeelsevenementen
  • Zoeken en boeken van vluchten, hotels, huurauto’s bij zakenreizen
  • Stel gerust uw vraag en we bekijken samen de mogelijkheden!
  • Budgetteren
  • Forecasten
  • Rapporteren
  • Debiteurenbeheer
  • Efficiënter opmaken van offertes en facturen
  • Ter plaatse of virtueel
  • Behandeling van telefoon, briefwisseling, e-mail, …
  • Agendabeheer
  • Planningen opmaken
  • Offertes
  • Opmaak, verzenden en opvolgen van uitgaande facturen
  • Uitvoeren van betalingen
  • Opstellen van verslagen
  • Opmaken, nalezen, corrigeren, verzenden van brieven, e-mails, …
  • Organisatie van vergaderingen
  • Analyse van bedrijfsprocessen, operationele en financiële gegevens
  • Opstellen, verwerken en analyseren van enquêtes
  • Training
  • Opmaak en beheer van tools in Office of andere softwarepakketten
  • Financiële, operationele, commerciële rapporteringstools en templates
  • Excel-files, tabellen, grafieken die uw vragen beantwoorden en uw werking efficiënter maken
  • Operationele, personeels- en andere procedures opmaken
  • Database-beheer
  • Loonadministratie
  • Contracten opstellen
  • Administratieve afhandeling bij in- of uitdiensttredingen personeel
  • Contacten met sociaal secretariaat, leverancier van maaltijdcheques, preventiedienst, …
  • Uitschrijven en plaatsen van vacatures en/of personeelsadvertenties
  • Ondersteuning bij recrutering
  • Personeels- en verloningsbeleid
  • Controleren, herwerken, up-to-date houden arbeidsreglement
  • Opstellen van functieomschrijvingen
  • Uurroosterplanning, rekening houdend met geldende regelgeving
  • Regelingen rond locaties, catering, sprekers, entertainment, promotiemateriaal bij bedrijfs- of personeelsevenementen
  • Zoeken en boeken van vluchten, hotels, huurauto’s bij zakenreizen
  • Stel gerust uw vraag en we bekijken samen de mogelijkheden!

Projecten

U heeft hulp nodig bij het managen van een project. U wilt reeds lange tijd iets aanpakken, maar heeft nu eenmaal niet de tijd, of u weet niet hoe eraan te beginnen. Wij bieden bijstand bij onder andere onderstaande topics.

  • Opmaak van alle nodige documenten
  • Advies
  • Zoeken naar en vergelijken van verschillende software- en/of hardwareoplossingen
  • Implementatie/installatie
  • Beheer van domeinnamen en e-mailadressen
  • Opleiding
  • Business plan
  • Administratieve oprichting
  • Welke verzekeringen zijn nodig?
  • Zorgen voor een gestructureerde organisatie, op papier en digitaal
  • Elimineren van tijdsverlies door “zoeken”
  • Efficiëntie-analyse
  • Begeleiding bij groeiproblemen
  • Subsidieonderzoek
  • IT-services
  • Websites
  • Marketing
  • Social Media
  • Fotografie
  • Stel gerust uw vraag en we bekijken samen de mogelijkheden!
  • Business plan
  • Administratieve oprichting
  • Welke verzekeringen zijn nodig?
  • Zoeken naar en vergelijken van verschillende software- en/of hardwareoplossingen
  • Implementatie/installatie
  • Beheer van domeinnamen en e-mailadressen
  • Opleiding
  • Zorgen voor een gestructureerde organisatie, op papier en digitaal
  • Elimineren van tijdsverlies door “zoeken”
  • Efficiëntie-analyse
  • Begeleiding bij groeiproblemen
  • Subsidieonderzoek
  • GDPR (privacy-wetgeving)
  • IT-services
  • Websites
  • Marketing
  • Social Media
  • Fotografie
  • Stel gerust uw vraag en we bekijken samen de mogelijkheden!