Feestzaal
- Feestzaal
- 2 zaakvoerders + team van zaal- en keukenpersoneel
Knelpunten
- Zeer veel offerteaanvragen per mail (Verlies aan overzicht/opvolging)
- Standaard offerte
- Manueel opmaken van draaiboek
- Manueel typ- en rekenwerk bij opmaak facturen
- Teveel administratie om zelf bol te werken
Nood aan
- Stroomlijnen en efficiënter maken van administratieve processen
- Overzicht bewaren
- Opvolgen van offertes
- Administratieve hulp
Resultaat
We gingen op zoek naar een software die naadloos aansloot bij de knelpunten en noden. Een software die alle noden afvinkte én binnen budget lag, werd gevonden.
AdCore deed een voorstel voor de implementatie/opleiding en ging er mee aan de slag.
We verzorgden de volledige voorbereiding en invoering van gegevens en implementeerden de huidige offertetemplate in de nieuwe software. Opleiding en begeleiding werden voorzien.
Deze feestzaal werkt nu met een efficiënte oplossing:
- Offerteaanvragen komen in een overzichtelijke lijst
- De zaakvoerder overloopt met de klant alle mogelijke arrangementen en opties
- Een offerte wordt automatisch opgemaakt en verstuurd aan de klant
- De klant kan online de offerte goedkeuren, waarop de zaakvoerder hiervan bericht wordt
- Vanuit de offerte wordt naadloos een draaiboek opgemaakt
- Na het feest kan de offerte met één druk op de knop omgezet worden naar een factuur, die automatisch aan de boekhouder wordt bezorgd
Bovendien voorzag AdCore een tijdelijke administratieve freelancer die een halve dag per week insprong bij de administratie. Deze freelancer werkte zich zeer snel in, zodat de zaakvoerders ontzorgd werden en de administratie snel terug op punt stond.
Intussen gingen de zaakvoerders op zoek naar een medewerker die vast in dienst kon komen.
Ééns die medewerker gevonden was, kon het contract voor de freelancer op korte termijn opgezegd worden,
no questions asked.