Download het e-book

Meer tijd, geld en plezier in jouw onderneming door digitalisering.

“Wij doen het al twintig jaar op deze manier, waarom zouden we nu veranderen van werkwijze?” Ik hoor het regelmatig voorbij komen.

Bij KMO’s die al een mooie weg hebben afgelegd, sluipen onhandige en inefficiënte administratieve processen er door de jaren heen in. Ze worden doorgegeven van collega op collega en er wordt amper gekeken naar of de manier waarop gewerkt wordt nog steeds efficiënt is.

Download dit handige e-book nu gratis!

Ontvang gratis dit e-Book.
GDPR

Inhoud van dit e-book

Waarom digitaliseren?
1. Meer tijd
2. Meer winst
3. Meer werkgeluk

Hoe begin je met digitalisatie?
1. Boekhouding
2. Facturatie / CRM
3. Planning en organisatie

Onze favoriete tools

MEER TIJD, GELD EN PLEZIER IN JOUW ONDERNEMING DOOR DIGITALISERING

Dit e-Book bracht mij enkele goede inzichten bij in omgaan met tijd en mijn administratie zo efficiënt als mogelijk aan te pakken.

Aan de hand van de tips en tools liet ik Frederik de geschikte tool voor mijn bedrijf uitzoeken.

Vroeger was facturen maken een taak die een aanzienlijk aantal uur in beslag nam.

Facturen maken is nu een plezier geworden en neemt veel minder tijd in beslag!

Bedankt Frederik!

Pieter De Moor, PDM-Media

Over de auteur

Met een diploma TEW op zak startte ik mijn loopbaan in de bankwereld. Na een aantal jaren in verschillende functies en sectoren, had ik de cijfers wel gezien. Ik wilde meer met mensen werken. Die kans kreeg ik dicht bij huis, in een organisatie van ongeveer 100 medewerkers. Als directielid was ik verantwoordelijk voor het leiden van het administratieve team, personeelszaken, IT, boekhouding en de bijhorende administratie. In deze functie kreeg ik de kans om een aantal processen te verbeteren en de digitalisering van de organisatie uit te werken.

Een brede, generalistische functie waar ik ontzettend veel leerde. Echter, ondernemersbloed kruipt waar het niet gaan kan, dus na zeven jaar in mijn laatste functie waagde ik de sprong naar een zelfstandige activiteit.

Nu ondersteun ik met AdCore ondernemers en KMO’s bij het efficiënter maken van de organisatie en interne processen. Dat gaat van facturatie en offertes tot personeelsadministratie, planning en e-mailbeheer. Gedaan met manueel werk, copy/pasten en tijd verliezen.

In dit e-book ontdek je hoe jij de eerste stappen naar een efficiëntere organisatie zet!

Veel leesplezier.

Ontvang gratis dit e-Book.
GDPR