KLANTGERICHT, TRANSPARANT,
EN ACTIEF NAAR DE KERN VAN UW ZAAK WERKEN,

DAAR STAAT ADCORE VOOR!

Aangename kennismaking!

AdCore is een consultingdienst, opgericht in 2019 door Frederik Schutyser uit Sint-Lievens-Houtem. Onze missie is om u als zelfstandige, KMO of andere organisatie bij te staan bij uw digitale administratie, GDPR, finance en projecten zodat u uw focus kunt leggen op uw klanten, personeel, omzet, kortom op uw Core Business.

Wat doen we concreet?

  • Bijstaan van zelfstandigen en KMO’s bij hun digitale transformatie.
    Hiervoor gaan we op zoek naar de juiste software/tools en helpen we bij de implementatie. Dit kan gaan over offertes, facturatie en opvolging, maar ook klanten- en voorraadbeheer, planning, organisatie, etc.
  • De nodige administratieve stappen zetten om KMO’s en zelfstandigen te laten voldoen aan de GDPR-wetgeving.
  • Finance: Opstellen van een business plan voor starters, structureren van (financiële) data, analyses, debiteurenbeheer, …

Doorheen de jaren hebben wij expertise kunnen opbouwen in volgende domeinen: digitalisering, GDPR, finance, office management, IT, leiderschap, HR, planning, logistiek, procurement, beheerscontrole, databeheer en –analyse, klantenbeheer, evenementen, …

Wij hebben de kennis, ervaring én de drive om u te ontzorgen, tijd te besparen en/of uw zaak te laten groeien.

Klantgericht, transparant, en actief naar de kern van uw zaak werken, daar staat AdCore voor!

Frederik Schutyser

Mijn naam is Frederik Schutyser, drijvende kracht achter AdCore en  afkomstig uit Sint-Lievens-Houtem, in Oost-Vlaanderen.

Met een economische achtergrond als Master Toegepaste Economische Wetenschappen, heb ik ervaring in zowel de profit- als non-profitsectoren (bank- en verzekeringen, industrie, ouderenzorg en event management) en dit in samenwerking met personen op verschillende niveaus (uitvoerend personeel, middenkader, directiecomité, raad van bestuur).

Ik ben empathisch en planmatig ingesteld en luister in eerste instantie naar de noden van mijn klant, welke ik vertaal in concrete stappen.

OPRICHTER, DRIJVENDE KRACHT

KLANTGERICHT, TRANSPARANT,
EN ACTIEF NAAR DE KERN VAN UW ZAAK WERKEN,

DAAR STAAT ADCORE VOOR!

Aangename kennismaking!

AdCore is een consultingdienst, opgericht in 2019 door Frederik Schutyser uit Sint-Lievens-Houtem. Onze missie is om u als zelfstandige, KMO of andere organisatie bij te staan bij uw digitale administratie, GDPR, finance en projecten zodat u uw focus kunt leggen op uw klanten, personeel, omzet, kortom op uw Core Business.

Wat doen we concreet?

  • Bijstaan van zelfstandigen en KMO’s bij hun digitale transformatie.
    Hiervoor gaan we op zoek naar de juiste software/tools en helpen we bij de implementatie. Dit kan gaan over offertes, facturatie en opvolging, maar ook klanten- en voorraadbeheer, planning, organisatie, etc.
  • De nodige administratieve stappen zetten om KMO’s en zelfstandigen te laten voldoen aan de GDPR-wetgeving.
  • Finance: Opstellen van een business plan voor starters, structureren van (financiële) data, analyses, debiteurenbeheer, …

Doorheen de jaren hebben wij expertise kunnen opbouwen in volgende domeinen: digitalisering, GDPR, finance, office management, IT, leiderschap, HR, planning, logistiek, procurement, beheerscontrole, databeheer en –analyse, klantenbeheer, evenementen, …

Wij hebben de kennis, ervaring én de drive om u te ontzorgen, tijd te besparen en/of uw zaak te laten groeien.

Klantgericht, transparant, en actief naar de kern van uw zaak werken, daar staat AdCore voor!

Frederik Schutyser

Mijn naam is Frederik Schutyser, drijvende kracht achter AdCore en  afkomstig uit Sint-Lievens-Houtem, in Oost-Vlaanderen.

Met een economische achtergrond als Master Toegepaste Economische Wetenschappen, heb ik ervaring in zowel de profit- als non-profitsectoren (bank- en verzekeringen, industrie, ouderenzorg en event management) en dit in samenwerking met personen op verschillende niveaus (uitvoerend personeel, middenkader, directiecomité, raad van bestuur).

Ik ben empathisch en planmatig ingesteld en luister in eerste instantie naar de noden van mijn klant, welke ik vertaal in concrete stappen.

OPRICHTER, DRIJVENDE KRACHT

Joost Backaert

PARTNER – ICT & WEBDESIGN

Joost Backaert steunt op jarenlange ervaring wat betreft de technische kant van online communicatie. Hij zorgt ervoor dat jouw content er goed uitziet en perfect technisch in orde is, zodat jouw klanten gericht kunnen doorklikken.

Website: www.loogo.be

Pieter De Moor

PARTNER – MARKETING, SEO & SEA

Pieter De Moor is onze partner in relevante digitale marketing. Een gefundeerde strategie, gekoppeld aan een website die werkt? Een Google Ads-campagne? Of liever een social media of e-mailmarketing aanpak? Pieter buigt zich over over jouw digitale marketingcommunicatie en legt je meetbare resultaten voor!

Dries De Mesel

PARTNER – FOTOGRAFIE

Dries De Mesel weet dan weer hoe je een pakkend beeld maakt, onafhankelijk van het onderwerp.

Website: www.driesdemesel.be

Billit

PARTNER – FOTOGRAFIE

Billit is een online facturatieplatform voor ondernemers én boekhouders. Het betalende platform voor ondernemers staat ondernemers bij in het volledige facturatieproces van het opstellen van een offerte tot het versturen van je factuur via e-mail, post of zelfs volledig digitaal via het Peppol-netwerk. Dankzij de koppeling met de bank automatiseert Billit tijdrovende administratieve processen en bespaar je een pak tijd. Bovendien fungeert Billit als makkelijk te doorzoeken online archief. Dankzij het gratis klantenportaal voor boekhouders en accountants beheer je als boekhouder of accountant moeiteloos al je Billit-dossiers vanuit één centraal platform en koppel je eenvoudig met je boekhoudsoftware.